پایان تیر ماه؛ آخرین مهلت شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان "
پايان تير ماه؛ آخرين مهلت شرکت در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني "مدهامتان "
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام اعلام کرد:

پایان تیر ماه؛ آخرین مهلت شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان "

حجت الاسلام و السملمين چراغي پور، پايان تير ماه را آخرين مهلت شرکت در شانزدهمين دوره مسابقات قرآني "مدهامتان"، در استان ايلام اعلام کرد.
شناسه خبر : 49393 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۷

حجت‌الاسلام والمسلمین علی چراغی پور، در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان ایلام، گفت : ثبت‌نام این دوره از  مسابقات تا 30 تیر ماه  سالجاری تمدید و فعالان قرآنی استان می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این دوره از مسابقات شرکت نمایند.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه تاکنون 45 نفر از فعالان قرآنی و اعضای  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، در این مسابقات شرکت کردند، افزود: این مسابقات در 11 رشته شامل قرائت تحقیق ، قرائت تقلیدی ، قرائت ترتیل ، حفظ کل، حفظ جز 30 ،مفاهیم ، اذان ، مکبری ، قرائت نماز، استعداد یابی قرآنی ، مساجد پایگاههای قرآنی،  طرح تلاوت نور ، تولیدات هنری  برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله کشوری این مسابقات مهرماه سال جاری به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 

 حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، با بیان اینکه  تاکنون اطلاع رسانی های لازم در خصوص برگزاری این مسابقات به فعالان قرآنی استان در چندین مرحله انجام گرفته است از فعالان  قرآنی و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خواستند تا در این دوره از مسابقات مشارکت  فعال و حداکثری داشته باشند .

 

وی، در پایان مسابقات قرآنی مدها متان را یکی از فرصت های ارزشمند  در جهت استعداد یابی و معرفی فعالان قرآنی استان  خواندند.

کلمات کلیدی: مدها متان - ايلام